ASsaLAmuALaiKUm

NIKMAT MASA

Tuesday, July 31, 2012

Bismillahirrahmanirrahim....


Sekian lama langsung tak bukak blog,apatah lagi m'update...akhirnye...tuan datang balik setelah penat melancong,huhu...last update masa hidup saya masih under control even kesunyian menyelubungi tapi sekarang waaaaaa,sesudah balik dari melancong banyak tempat,kenal ramai orang,hidup,hati,pikiran dah t'lebih control...dah t'lalu banyak yang dihadapi....


tapi...diri masih d takuk yang lama,malah makin m'jadi semakin teruk,bukan b'ubah m'jadi lebih baik.Terkadang t'pikir dan t'ingat,waktu saya masih kanak2, tak mengenal erti kehidupan, tak mengenal lebih ramai orang,lebih banyak ragam...T'kadang merindui zaman kanak2,zaman yang selalu bersama family,semua adik beradik berada di sisi...selalu berasa rapat dengan sepupu2,bermain bersama, merasa sepupu2 juga adalah adik beradik...


 tapi sekarang bila disebut tentang family,perubahan yang paling ketara adalah sudah kehilangan seorang adik lelaki,kemudian seorang abang sudah berkahwin tapi disebabkan dia duduk jauh dan ade tanggungjawab lain,sampai sekarang dh setengah tahun lebih xjumpa dengan die, abang yang seorang lagi pon belajar jauh dan busy dengan persatuan die,pon jarang balik rumah, yang selebihnya saja la yang selalu jumpa,itupon xdapat jumpe lama...dengan sepupu juga dah xrapat seperti dulu,kalau jumpe tak tahu sembang ape alih2 hanya senyum sahaja...saya amat merindui zaman kanak2 saya...saya rindukan keadaan dulu...


de lagi yang membuatkn hati dan pikiran  saya jadi t'lbih control tapi saya sambung nanti...serius banyak tapi tengokla tangan ni rajin menulis atau tidak...huhu..


takat ni dulu...wassalam...=)

No comments:

Post a Comment