ASsaLAmuALaiKUm

NIKMAT MASA

Saturday, April 23, 2011

FAREWELL

FAREWELL…………

Apa ni??hmmmm..goodbye…annyo….selamat tinggal…

23/4..xtau nape malam ni rasa sedih sangat….puncanya???tengok cite realiti korea rancangan “we got married”…sebenarnye dah beberapa hari tengok tapi malam ni mission deme ialah farewell..otokachi??rasanya macam saya lak yang dalam rancangan tue,saya lak yang tertekan bile tau mission tue…dalam cite tue saya sangat suke kan couple Andy & Solbi…rasa cam bez je tengok pasangan tue..bercampur setiap perasaan,ade suke, romantik, kelakar, cute, sedih, marah, kecewa, tenang,bertolak ansur…ape yang penting saya suke sangat9 pasangan tue…jadi bile dah nak farewell ni, saya turut sama rasa sedih, due2 tue nangis, saya pon turut nangis,bukan saya nangis bese, saya nangis teruk gak la…maybe bagi orang lain,ek eleh,watpe la nak nangis sebab cite tapi bagi saya ati saya sangat pilu terutama bab farewell ni,saya pasti akan nangis teruk..dan ni pon bukan cite bese, ni memang rancangan realiti korea walaupun ia rancangan yang di buat tapi deme beraksi spontan, bukan lakonan..

Saya memang dari dulu bile de majlis terakhir, saya pasti akan nangis teruk…even program tue berjalan 3 hari pon,bile saat terakhir, saya akan nangis teruk..saya sangat x suke perpisahan..saya menyampah dengan perkataan “setiap pertemuan pasti de perpisahan” even memang tue yang akan terjadi..sejak dari sekolah,matrik dan sampai la sekarang,saya akan sangat sedih dan pilu bile de perpisahan…

Setiap pertemuan pasti de memori yang tersendiri,x akan sama..dan memori2 yang terindah tue terlalu pilu bile ia perlu dijadikan kenangan saat perpisahan datang bertamu…dan malam ni selain sedih sebab pasangan kesukaan saya dah berhenti dari rancangan, saya sedih sebab teringat adik lelaki saya yang meniggal tue…sampai sekarang langsung xde sape yang dapat gantikan tempat die d ati saya..kesunyian yang ditinggalkan oleh die masih x terisi dan ia amat menyakitkan setiap hari….

SAYA X SUKE PERPISAHAN….ATAU BOLEH SAYA KATAKAN SAYA BENCI PERPISAHAN!!!!!.....PERPISAHAN BUAT HATI SAYA SELALU RASA SAKIT….X BOLEH KE KALAU X BERPISAH??STAY BERSAMA SELALU………………….TAPI IA XMUNGKIN TERJADI,PAPE PON PERPISAHAN TETAP AKAN DATANG MENJELMA KAN DIRINYE YANG X DI UNDANG………………………………………………ANNYO………………………………

No comments:

Post a Comment